8 клас (нова програма)

Урок № 1: "Узагальнення пройденого матеріалу з курсу інформатики"
Урок № 2: "Сучасні мови програмування"
Урок № 3: "Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом"
Урок № 4: "Поняття елемента керування. Обробники подій, пов'язані з елементами керування" 
Урок № 5: "Властивості та методи елементів керування" 
Урок № 6: "Типи даних у програмуванні" 
Урок № 7: "Структура програми"
Урок № 8: "Введення й виведення даних" 
Урок № 9: "Введення й виведення даних" (практична робота)
Урок № 10: "Вирази"
Урок № 11: "Складання та виконання лінійних алгоритмів"
Урок № 12: "Логічні вирази та змінні й операції над ними" 
Урок № 13: "Складання та виконання логічних виразів та операції над ними"
Урок № 14: "Умовні оператори (коротка та повна форма)" 
Урок № 15: "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням" 
Урок № 16: "Складені умови" 
Урок № 17: "Складання та виконання алгоритмів з оператором вибору"
Урок № 18: "Оператори циклу"
Урок № 19: "Складання та виконання циклічних алгоритмів"
Урок № 20: "Вкладені цикли"
Урок № 21: "Складання та виконання складних циклічних алгоритмів"
Урок № 22: "Пошук найбільшого та найменшого серед кількох значень"
Урок № 23: "Складання та виконання алгоритмів пошуку найбільшого та найменшого серед кількох значень"
Урок № 24: Тематичне оцінювання № 1 з теми: "Алгоритми та програми"
Урок № 25: "Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів"
Урок № 26: "Конструювання сайтів з використанням онлайн систем"
Урок № 27: "Поняття про мову гіпертекстової розмітки"
Урок № 28: "Можливості мови гіпертекстової розмітки"
Урок № 29: "Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сайті"
Урок № 30: Тематичне оцінювання № 2 з теми: "Створення та публікація веб-ресурсів"
Урок № 31: "Презентація власного сайту"
Урок № 32: Узагальнення пройденого матеріалу


ІІ семестр
Урок № 33: "Опрацювання даних як інформаційний процес"
Урок № 34: "Кодування та декодування повідомлень"
Урок № 35: "Двійкове кодування"
Урок № 36: "Одиниці вимірювання довжини двійкового коду"
Урок № 37: "Визначення надійності двійкового коду"
Урок № 38: "Кодування тексту й графічних даних"
Урок № 39: "Розв'язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних"
Урок № 40: "Таблиці кодів символів"
Урок № 41: "Персональний комп'ютер, його основні складові"
Урок № 42: "Процесор, пристрої пам'яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої"
Урок № 43: "Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп'ютера"
Урок № 44: "Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв"
Урок № 45: "Види сучасних комп'ютерів та їх застосування" 
Урок № 46: Тематичне оцінювання №3 з теми: "Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп'ютера"
Урок № 47: "Пошук та заміна фрагментів тексту"
Урок № 48: "Пошук та заміна фрагментів тексту"
Урок № 49: "Форматування з використанням стилів"
Урок № 50: "Створення власного стилю"
Урок № 51: "Структура документа"
Урок № 52: "Автоматизоване створення змісту документа"
Урок № 53: "Колонтитули"
Урок № 54: "Додавання колонтитулів до документу"
Урок № 55: "Гіперпосилання в текстових документах"
Урок № 56: "Використання гіперпосилань до текстових документів"
Урок № 57: "Спільна робота з документом"
Урок № 58: "Спільна робота з документом"
Урок № 60: "Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих"
Урок № 61: "Формати аудіо- та відеофайлів"
Урок № 62: "Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа"
Урок № 63: "Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів"
Урок № 64: "Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів"
Урок № 65: "Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до кліпу ефектів"
Урок № 66: "Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду"
Урок № 67: "Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті"
Урок № 68: Тематичне оцінювання №4 з теми: "Опрацювання текстових даних та об'єктів мультимедіа"
Урок № 69: "Побудова аудіо- й відеоряду. Додавання до кліпу ефектів"
Урок № 70: "Аналіз тематичного оцінювання"
Урок № 71: "Узагальнення пройденого матеріалу" 

Комментариев нет:

Отправить комментарий