Опрацювання даних як інформаційний процес


Як ви гадаєте, що можна робити з інформацією? 


Інформацію можна: створювати, передавати, сприймати, копіювати, зберігати, приймати, розповсюджувати, перетворювати, комбінувати, використовувати, обробляти, поділяти на частини, спрощувати, вимірювати, запам’ятовувати, шукати, псувати та ін.
Усі дії, виконувані з інформацією, називають інформаційними процесами. 


Кожної миті ми отримуємо інформацію: коли спілкуємося з друзями, читаємо книжки, дивимось телевізор, дивимось на картину в музеї, торкаємось до холодних чи гарячих предметів, куштуючи смачні страви. В цьому нам допомагають наші органи чуття: зір, нюх, слух, смак та дотик.

Для збирання точної інформації про оточуючий світ людині доводиться використовувати фізичні прилади:
      термометр - для вимірювання температури,
      барометр – для вимірювання атмосферного тиску,
      годинник - для отримання інформації про точний час,
      телескоп – для отримання інформації про обєкти зоряного неба,
      терези – щоб отримати інформацію про масу або вагу тіла.
Навіть первісні люди повинні були зберігати відомості про різні способи полювання, обробляння землі, спостереження за природою та тваринами.
Сучасна людина для зберігання інформації використовує: книги, магнітні стрічки, диски, фотоплівки, флеш-накопичувачі тощо.
 

У наш час, коли обсяги інформації постійно збільшуються, надважливим є процес пошуку. Саме пошук інформації дозволяє дізнатися, на якій сторінці підручника знаходиться потрібний термін, в якому кабінеті наступний урок у паралельного класу, який фільм зараз показують у кінотеатрах…
Інформаційний процес – це процес отримання, зберігання, обробки та передачі інформації.
Інформаційний процес – це сукупність послідовних дій, які виконують з інформацією для отримання якогось результату.
У сучасному суспільстві чимало професій пов’язано з опрацюванням певних даних, поданих словами, числами, графічними зображеннями тощо. Художники створюють ілюстрації до книги, ознайомившись з її змістом; бухгалтери нараховують заробітну плату, спираючись на дані про обсяги виконаних робіт.
 

Завдання учням: Наведіть свої приклади професій, які опрацьовують певні дані.


Отже, опрацювання даних – це процес отримання нових даних з наявних. Ви розв’язували задачу на знаходження швидкості літака.
Завдання учням:  Назвіть вхідні та вихідні дані вашої задачі.
Опрацьовувати дані можна з використанням різноманітних пристроїв, у тому числі з використанням комп’ютера. Для цього потрібно подати дані у вигляді, придатному для опрацювання пристроями комп’ютера, та визначити правила, за якими повинно відбуватися опрацювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий