Завдання
1. Черга (12 балів)
У магазині утворилася черга з
5 покупців. Час обслуговування кожного покупця в черзі подано в таблиці:
У вибраному середовищі програмування
створіть проект Черга, у якому можна отримати:
1) номер покупця, якого обслуговували найкоротший час;
2) час найтривалішого обслуговування в черзі;
3) лінійну таблицю або список із сумарним часом очікування
свого обслуговування кожним покупцем.
Завдання
2. Спортивні змагання (10
балів)
У деяких видах спортивних змагань
виступ спортсмена оцінюється десятьма суддями. Із сукупності виставлених ними балів
вилучаються найвищий і найнижчий бали. На основі решти балів обчислюється середнє
арифметичне, яке й зараховується спортсмену як оцінка його виступу. Судді користуються
десятибальною системою, виставляючи оцінки від 0 до 10. У вибраному середовищі програмування
створіть проект Спортивні змагання, у якому можна
за виставленими суддівськими оцінками та вказаними правилами
розрахунку визначити середню оцінку виступу спортсмена.
Завдання
3. Табель (12
балів)
У вибраному середовищі програмування
створіть проект Табель, у якому реалізовано електронний
табель. У проекті передбачте, що в лінійній таблиці задають назви предметів, які
вивчає учень. Елементи управління екранної форми передбачають можливість за номером
предмета дізнатись оцінку з відповідного предмета; отримати дані про максимальну
оцінку з предметів, що вивчаються; кількість предметів, які мають найвищу та найнижчу
оцінки; середній бал успішності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий