Складання і виконання алгоритмів пошуку значень


Завдання 1. Черга (12 балів)
У магазині утворилася черга з 5 покупців. Час обслуговування кожного покупця в черзі подано в таблиці:


 У вибраному середовищі програмування створіть проект Черга, у якому можна отримати:
     1)    номер покупця, якого обслуговували найкоротший час;
     2)    час найтривалішого обслуговування в черзі;
     3)    лінійну таблицю або список із сумарним часом очікування свого обслуговування кожним покупцем.

Завдання 2. Спортивні змагання (10 балів)
У деяких видах спортивних змагань виступ спортсмена оцінюється десятьма суддями. Із сукупності виставлених ними балів вилучаються найвищий і найнижчий бали. На основі решти балів обчислюється середнє арифметичне, яке й зараховується спортсмену як оцінка його виступу. Судді користуються десятибальною системою, виставляючи оцінки від 0 до 10. У вибраному середовищі програмування створіть проект Спортивні змагання, у якому можна
за виставленими суддівськими оцінками та вказаними правилами розрахунку визначити середню оцінку виступу спортсмена.

Завдання 3. Табель (12 балів)
У вибраному середовищі програмування створіть проект Табель, у якому реалізовано електронний табель. У проекті передбачте, що в лінійній таблиці задають назви предметів, які вивчає учень. Елементи управління екранної форми передбачають можливість за номером предмета дізнатись оцінку з відповідного предмета; отримати дані про максимальну оцінку з предметів, що вивчаються; кількість предметів, які мають найвищу та найнижчу оцінки; середній бал успішності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий