Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра


Створення нового документа
Отже, після запуску текстового процесора за допомогою головного меню або подвійного клацання по значку програми Word буде відкрито порожній Документ 1. Він створюється за умовчанням на основі шаблону Новый документ (файл Normal.dot).

Шаблон документа - це файл, який має всі ознаки форматів, харак­терні саме для даного типу документів.

Найкращий аналог шаблону - друкарський бланк, який потрібно заповнити вручну або на друкарській машинці. Однак на відміну від бланка, у якому ви нічого не можете змінити, шаблон Word можна настроювати.
У Word є вбудовані шаблони, за якими можна оформити діловий лист, заяву, Web-сторінку і навіть дисертацію. Користувач може обрати потрібний йому шаблон та створити документ на його основі. Щоб обрати шаблон, клацніть по піктограмі Создать на панелі інструментів або задайте команду меню Файл — Создать. У наступному діалозі оберіть придатний шаблон, користуючись будь-якою із запропонованих вкладок.

Створення документа за допомогою майстра
Завдання 1: Створити файл Резюме.doc за допомогою відповідного стандартного майстра текстового процесора 
1.     У середовищі текстового процесора  виконайте вказівку Файл/Створити.


1.     В області завдань Створити документ у розділі Шаблони вибираємо посилання Резюме/Стандартні.
2.     Виберіть стиль оформлення резюме, його тип із запропонованих на власний розсуд і натисніть Завантажити.
3.     На наступних кроках введіть запропоновані відомості про себе. У створеному документі введіть відомості, передбачені шаблоном.
4.     Збережіть результати  у файлі Резюме.doc у папці Текстовий процесор вашої структури папок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий