Використання звуку в презентаціях, синхронізація звуку з анімацією, керування звуком

Імпортування звуку
Можна імпортувати у Flash такі формати звукових файлів:
    Flash зберігає звуки в бібліотеці також як растри й символи. Аналогічно роботі із графічними символами, необхідна тільки одна копія звукового файла, щоб використовувати цей звук у різних місцях фільму. Звуки можна вносити в розподілені бібліотеки, щоб використовувати той самий звук у різних фільмах Flash.
    Щоб використовувати звук у відкритій бібліотеці, треба створити для звукового файла рядок-ідентифікатор у діалоговому вікні Symbol Linkage Properties (властивості зв'язку символу). Цей ідентифікатор може також використовуватися в діях Action Script для доступу до звуку як до об'єкта.
    Звукові файли займають значний обсяг дискової й оперативної пам'яті. Однак звук у форматі MP3 займає менший обсяг, ніж звук у форматах WAV або AIFF. Взагалі у форматах WAV або AIFF краще використовувати 16-бітний звук із частотою 22 кГц. Звук моно займає вдвічі менший обсяг, ніж звук стерео. Flash дозволяє імпортувати 8-бітні або 16-бітні звуки із частотами оцифрування 11 кГц, 22 кГц і 44 кГц. Крім того, Flash може знижувати частоту оцифрування звуку при експорті.
    Якщо припускається додавати до звуків у Flash ефекти, то краще імпортувати 16-бітні звуки. При обмеженому обсязі оперативної пам'яті треба робити звукові фрагменти короткими або використовувати 8-бітні звуки замість 16-бітних.
    Імпортований звук буде поміщений у бібліотеку поточного фільму. Після цього необхідно створити новий шар для звуку і на панелі Properties у списку Sound обрати необхідний звуковий трек.
    Для визначення точок початку й кінця відтворення звуку або керування його гучністю під час відтворення використовуються засоби редагування звуку в панелі властивостей (Property).
    Flash може змінити точки, у яких звук починає або припиняє звучати. Це корисно для створення звукових файлів меншого обсягу й видалення фрагментів, що не використовуються.


Практична складова "Імпортування і оптимізація об'єктів. Робота з відео і звуком"
    Компетентності, що отримуються завдяки цій складовій частині:
 - вміння імпортувати об'єкти графіки, відео і звуку в кліпи;
 - виявлення переваг і недоліків оптимізації графічної інформації для використання у Flash.

Допоміжний матеріал
    Використання у складі анімованого кліпу растрової графіки, звуку та відео дозволяє отримати цілісні, реалістичні проекти професійного рівня. Такі кліпи дозволяють значно розширити сфери використання Flash-продуктів, дозволяючи використовувати отримані результати на телебаченні, у різних галузях рекламного інформаційного середовища. Для створення анімації, що використовує звуковий супровід, слід скористатися такою послідовністю дій.

Імпортування звуку
Для імпортування звуку у Flash-фільм необхідно виконати такі дії:
1. Створити новий шар для звуку.
2. Імпортувати звуковий файл у бібліотеку символів (Файл/Импорт/Импортировать в библиотеку).
3. На панелі "Свойства" для шару зі списку "Звук" вибрати імпортований звук.
Властивості шару
4. Для коректного відтворення потокового звуку необхідно вибрати на панелі "Свойства" в списку "Синронизация" пункт "Поток".
Відображення імпортованого звуку
5. За необхідності відредагувати звуковий файл, використовуючи вбудований звуковий редактор (панель Свойства/кнопка "Редактировать").
    Для вставки подієвого звуку в кнопку необхідно виконати такі дії:
1. Імпортувати звуковий файл.
2. Створити кнопку (F8,"Создание символа", тип "Кнопка").
3. Увійти до режиму редагування кнопки і створити новий шар для звуку.
4. Зробити кадр, у разі спрацьовування якого програватиметься звук, ключовим (на створеному для звуку шарі). Це може бути кадр Over або Down.
5. Для вибраного кадру вибрати звук із бібліотеки.
6. Для коректного відтворення подієвого звуку на панелі "Свойства" необхідно переконатися, що в списку "Синхронизация" не вибрано пункт "Поток".

Імпортування відео
Для імпортування відео в Flash-фільм необхідно виконати такі дії:
1. Створити новий шар для відео, на цьому шарі намалювати прямокутник білого кольору, який за своїми розмірами відповідав би роздільній здатності відео, що імпортується. Прямокутник перетворити у символ "Фрагмент ролика".
2. Зайти у символ "Фрагмент ролика" та імпортувати відеофайл (Файл/Импорт/Импортировать видеофайл). Обрати файл із папки з розширенням *.flv.
3. У вікні майстра імпорту відео обрати потрібний параметр: для точнішої синхронізації звуку та інтерактивних елементів Flash-фільму вибрати "Загрузить внешний видеофайл с компонентом воспроизведения". Потім, у якості параметра "Обложка" обрати – "нет".
Майстер імпорту відеоролика
4. Після імпортування відео у символ "Фрагмент ролика" з ним можна роботи всі можливі перетворення та анімації, які виконуються з іншими символами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий