Сучасне
дистанційне навчання безпосередньо пов’язане з роботою у так званому
«персональному навчальному середовищі», розташованому у мережі Інтернет. Така
технологія безпосередньо пов’язана із другим поколінням Вебу.
«Веб» сьогодні часто сприймають як синонім понять «Мережа» та «Інтернет». Але неможна говорити, що Веб тотожний Інтернету.
Інтернет (англійською Interconnected Networks — з’єднані мережі) — фізичне явище, тобто об’єднані комп’ютерні мережі.
Веб (WWW, World Wide Web) — це глобальний інформаційний простір, заснований на фізичній інфраструктурі Інтернету.
Зміни інформаційного простору мережі Інтернет поставили на перший план такі питання:
«Веб» сьогодні часто сприймають як синонім понять «Мережа» та «Інтернет». Але неможна говорити, що Веб тотожний Інтернету.
Інтернет (англійською Interconnected Networks — з’єднані мережі) — фізичне явище, тобто об’єднані комп’ютерні мережі.
Веб (WWW, World Wide Web) — це глобальний інформаційний простір, заснований на фізичній інфраструктурі Інтернету.
Зміни інформаційного простору мережі Інтернет поставили на перший план такі питання:
- Чи має змінюватися процес навчання в епоху розвитку нових технологій? Якщо так, то яким чином?
- Що нам зможуть дати соціальні сервіси та мережа Інтернет?
Ставлення до цього явища потрібно визначити з використанням понять: «інформація», «інформаційний простір» та «інформаційне середовище». Інформаційний простір не рівнозначний інформаційному середовищу: перебуваючи в одному і тому самому інформаційному просторі, людина може переходити з одного інформаційного середовища в інше. Більше того, можна одночасно перебувати в різних інформаційних середовищах.
Персональне навчальне середовище — це інформаційне середовище, яке створює навколо себе людина, з метою задоволення власних навчальних потреб (досягнення відповідних навчальних цілей), а інструменти web 2.0 слугують лише одним з допоміжних засобів організації такого інформаційного середовища.
Слово «персональне» перш за все означає те, що навчальні цілі у кожної людини свої власні («персональні»), тому й інформаційне середовище відносно навчальних цілей також буде персональним.
Комментариев нет:
Отправить комментарий