Інші види анімації, ефекти часової шкали, морфінг, використання масок


Види анімації

  • графічна (мальована) анімація — класичний вид анімації, де об'єкти малюються вручну (сьогодні часто переносять малюнки на комп'ютер). Спершу мальовані фільми були орієнтовані на дорослу аудиторію.

  • об'ємна (матеріальна) анімація — об'єкти є окремими елементами матеріального світу (лялька, пластилін, витинанка, сіль, голки тощо). Діючими особами можуть бути цвяхи, сірники.
  • пластилінова анімація;

  • лялькова анімація. Винахідником лялькової анімації є В. Старевич (1912) .

  • сипка анімація;

  • перекладна анімація посідає проміжне місце між мальованою та об'ємною. Ляльки рухаються не в тримірному просторі, а тільки в площині екрану — горизонтально й вертикально.


  • голчастий екран — мультиплікація, що досягається за допомогою переміщення шпильок з голівками. Винахідник — гравер А. Алексєєв.

  • тіньова анімація — першовідкривачем вважають Л. Рейнегера ).

  • комп'ютерна анімація — вид анімації, в якому об'єкти створюються з допомогою комп'ютерних засобів.
  • 3-d анімація;
  • 2-d анімація (flash-анімація тощо);

Види технологій

За методом анімування:
  • Покадрова технологія — це технологія, за якою кожен кадр малюється окремо. Найбільш складна й тривала, вимагає високої майстерності, досвіду та інтуїції. Проте ця технологія дозволяє здійснити практично будь-які зміни об'єкта, реалізувати найвибагливіші задуми.
  • Технологія «Ключових кадрів» — полягає в тому, що створюються не всі кадри, а лише «ключові», між ними «проміжні кадри» малюються автоматично. До цієї технології можна віднести й некомп'ютерний тип анімації, коли головний аніматор займався «ключовими кадрами», а підрядні аніматори малювали «проміжні».
  • Технологія «Захоплення руху» («Motion capture») — відносно молода технологія, де об'єкти рухаються або змінюють форму внаслідок аналогічних дій реальними істотами або неживих об'єктів, до яких прикріпленні датчики, що фіксуються в просторі та передають дані до комп'ютера. Ця технологія допомагає захопити найскладніші реалістичні рухи.
За типом змінюваних параметрів об'єктів:
  • Технології руху — технології, що дозволяють передати рух об'єкта або його частин.
  • Технології форми «Морфінг» («Morphing») — технології зміни форми. Часто використовуються для перетворення одного об'єкта в інший. Зазвичай виконується з допомогою технології «ключових кадрів».

  • Анімація кольору — технології трансформації забарвлення об'єкта.

Анімація маски


Часова шкала

 Зверху над робочим столом міститься часова шкала – один із основних елементів середовища Flash. Вона відображає плин часу в презентації Flash.
1. Над часовою шкалою є лінійка, кожна поділка якої означає один кадр. Послідовності кадрів розташовуються на часовій шкалі зліва направо, так, як вони відображатимуться в часі.
 2. Часова шкала має головку відтворення, що вказує на поточний кадр. Під час руху головки вздовж часової шкали в робочому полі відображається вміст поточного кадру.
3. У нижній частині часової шкали розміщено три поля, що відображають номер поточного кадру, частоту кадрів, що вимірюється в кадрах за секунду, а також час, що минув від початку відтворення презентації.
Часова шкала
Керування відображенням презентації за допомогою часової шкали.
 Щоб вибрати певний кадр для перегляду і редагування, слід пересунути головку відтворення у відповідне положення на лінійці часової шкали.
            Рядкам часової шкали відповідають рівні елементів презентації. Кожен елемент презентації міститься на певному рівні.
Елемент розташований на верхньому рівні перекриває елементи, розташовані нижче.
Рівнів може бути як завгодно багато. Вони значно полегшують конструювання презентації, оскільки дають змогу поділити її елементи на групи, які можна відображати та редагувати окремо.
Часова шкала має два виміри: по вертикалі розташовано рівні елементів презентації, а по горизонталі – часові відрізки, тобто кадри.

Комментариев нет:

Отправить комментарий