Використання адресної книги та списків розсилки
Роботу з великою кількістю електронних листів від різних адресатів можна
організувати ефективно.
Доцільно скласти список людей, з якими ви постійно листуєтесь, та внести їх
електронні адреси до адресної книги.
Адресна книга призначена для зберігання на поштовому сервері різних
відомостей про адресатів: адреси електронної пошти, домашні та службові адреси,
номери телефонів і факсів тощо. У
разі потреби можна внести на сторінку нотаток будь-які додаткові відомості.
Для роботи з адресною книгою призначена вказівка Контакти.
Записи, що додані до адресної книги, можна: переглядати, редагувати,
видаляти.
Для створення нових записів в адресній книзі використовують вказівку Створити
новий контакт.
Контакти можна об’єднати у групи.
Коли адресна книга заповнена, то можна замість введення електронної адреси
в полі листа Кому скористатися
списком адрес, що розкривається. Адреса, вибрана з адресної книги, автоматично
вставиться до заголовка листа.
Часто на практиці одного листа потрібно відправляти кільком адресатам. Для
прискорення такого процесу можна об’єднати адреси в групи під одним іменем, а
потім за допомогою однієї вказівки розсилати повідомлення за всіма адресами
групи.
Правила безпечного
користування електронною скринькою
Спілкуючись в Інтернеті, потрібно пам’ятати про можливі небезпеки, що
пов’язані з особливостями роботи в мережі. Як і під час пошуку даних в
Інтернеті, у ході електронного листування потрібно дбати про захист особистих
даних, убезпечення від шкідливих програм і від загрозливого вмісту.
Якщо відправник листа вам невідомий, то ви не можете перевірити правдивість
його слів і справжні наміри. Часто листи надсилають з метою реклами - так
званий спам, з намаганням привернути вашу увагу до певної продукції або послуг.
Іноді використовують шкідливі програми для автоматичного розсилання листів
рекламного характеру або навіть безглуздого змісту. А тому варто критично
ставитися до листів, які можуть надійти від сторонніх осіб.
Під час листування електронною поштою рекомендується дотримуватися таких
правил:
-
ніколи не наводьте в листах приватні дані про себе та свою
родину, якщо особисто не знайомі з адресатом;
-
ніколи не погоджуйтеся на особисту зустріч із особами, які
знайомі вам тільки за електронним листуванням, - вони можуть виявитися не тими,
за кого себе видавали;
-
не повідомляйте пароль від
електронної поштової скриньки стороннім особам, щоб ваше листування не
потрапило до чужих рук і щоб ніхто не міг відправити листа від вашого імені;
-
ставтеся критично до вмісту
отриманих електронних листів; не все, що в них наведено, є правдою;
-
не відповідайте на листи, що
приходять від невідомих осіб; відповідаючи на ці листи, ви підтверджуєте
існування адреси, що дасть змогу надсилати й надалі листи зі спамом;
-
ніколи не відкривайте прикріплені файли, отримані в листах
від невідомих осіб: у них можуть міститися шкідливі програми; такі листи
рекомендується видаляти.
Основні ознаки
спаму
Електронна пошта часто використовується для інформаційних атак
рекламодавців. Листи, що містять такі повідомлення, належать до спаму, а люди,
які займаються їх розсиланням, називаються спамерами.
Спамом називають небажані електронні листи, тобто пошту, що
надходить без згоди користувача.
Щоб убезпечити себе від спаму, дотримуйся таких правил:
-
не зазначай свою електронну адресу на сумнівних сайтах;
-
якщо спам все-таки потрапив до твоєї поштової скриньки, ніколи не
відповідай на ці повідомлення й не користуйся вказаними в них посиланнями.
Основні ознаки
фітингу
Фішинг — один з найпопулярніших і прибуткових (для тих, хто його реалізує) видів
шахрайства в Інтернеті.
Сценарій атак фішингу: зловмисник створює сайт, який у точності копіює
дизайн і можливості сайта:
Далі він замовляє спам-розсилку листів, у яких переконує своїх жертв зайти
за посиланням на сайт і заповнити будь-яку форму з внесенням персональних
даних. Мета — збір конфіденційної інформації — паролі, коди тощо.
Як можна
впорядковувати листи в електронній скриньці?
Електронна скринька на будь-якому поштовому сервері містить набір
стандартних папок, наприклад, Вхідні, Відправлені, Видалені та ін.
Для ефективної роботи з листами можна створювати додаткові вкладені папки
аналогічно до структури папок на дисках.
Для внесення змін у структуру папок електронної скриньки слід обрати
вказівку Керування мітками. При цьому можна створювати нові мітки в
папці Вхідні, перейменовувати раніше створені папки або видаляти їх за
допомогою відповідних інструментів.
Щоб перемістити листи до потрібної папки, слід відмітити ці листи й обрати
вказівку Перемістити. У списку наявних папок необхідно обрати ім’я
потрібної папки.
У деяких поштових службах замість папок використовують мітки листів. Мітки,
як і папки, мають імена. Можна групувати листи, що помічені однаковими мітками.
На відміну від папок, один лист може бути помічений кількома
мітками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий