Завдання
1.
Імпортувати в Flash растрові графічні
файли таких форматів: *.bmp, *.jpg, *.gif. У звіті
описати переваги і недоліки імпорту
кожного формату.
2.
Використовуючи команду "Модификация/Растровое
изображение/Векторизация" виконати
трасування двох растрових файлів: із
геометричним і реалістичним малюнками.
Результат порівняйте у звіті.
3. У
створений раніше анімований кліп додайте
потоковий і подієвий звуки, а також
кнопку, яка вимикає всі потокові звуки
при натисненні. Для цього для потокового
звуку, який необхідно контролювати –
змінити ім'я класу, наприклад на snd
малюнок.
Змінення
ім'я класу
На
першому кадрі додати таку скрипкову
конструкцію до редактора "Действия":
var
sound:Sound=new snd();
var
chn:SoundChannel;
var
soundisPlaying:Boolean=false;
stop();
btn.addEventListener(MouseEvent.CLICK,playSnd);
function
playSnd(e:MouseEvent) {
soundisPlaying?chn.stop():chn=sound.play();
soundisPlaying=!SoundisPlaying;
}
Намалювати
будь-яку фігуру та перетворити її на
символ "Кнопка". Змінити ім'я символу
на btn.
Запустити
ролик та спробувати управляти звуком
за допомогою кнопки.
4. У
звіті порівняти імпортування і
застосування потокового і подієвого
типів звуку.
5. У
створений раніше анімований кліп додати
відеоролик, застосувати до нього анімацію
і візуальні ефекти (скалірування,
обертання, зміну колірного відтінку,
прозорості, яскравості, накладення
анімованого тексту й об'єктів).
Комментариев нет:
Отправить комментарий