Елементи для введення даних

Команда введення
Початкове значення змінна може отримати одним з двох способів.
Перший спосіб - отримання значення шляхом присвоєння змінній значення константи (x=2) чи значення іншої змінної, раніше введеної (y=x). Цей спосіб було розглянуто у попередньому блоці.
Зараз зупинимося більш докладно на другому способі - введення значення ззовні у програму, наприклад з клавіатури.
У Python для цього використовують вже готову, стандартну команду input.
Приклад, як тільки інтерпретатор бачить команду
a=input()
він
1)      призупиняє виконання програми;
2)      чекає, поки ми натиснемо якісь алфавітно-цифрові клавіші (одну чи декілька) та для підтвердження введення натиснемо Enter;
3)      змінна а набуває введеного значення (тобто у пам'яті комп'ютера виділяється місце для введеного значення і змінна а вказує на це місце).
Більш складний вигляд команди введення може бути, наприклад, таким:
a=input('vvedit a')
При цьому на екран видається повідомлення
vvedit a
далі команда виконується як у попередньому прикладі (пункти 1-3).
Взагалі у дужках може бути який завгодно текст - навіть безглуздий, але зазвичай такий текст використовується для повідомлення того, що треба ввести.  Не буде помилкою написати:
a=input(5)
тоді на екрані висвітиться
5
далі команда виконується аналогічно попереднім. Зверніть увагу, що 5 не є значенням змінної а, а є лише повідомленням на екрані. При цьому, для виведення цифрового повідомлення лапки не ставляться, для виведення текстового повідомлення воно обов'язково має бути в лапках (одинарних чи подвійних).

Комментариев нет:

Отправить комментарий