Команда введення
Початкове значення змінна може
отримати одним з двох способів.
Перший спосіб - отримання значення шляхом присвоєння змінній
значення константи (x=2) чи значення іншої змінної, раніше введеної (y=x).
Цей спосіб було розглянуто у попередньому блоці.
Зараз зупинимося більш докладно на
другому способі - введення значення ззовні у програму, наприклад
з клавіатури.
У Python для цього використовують
вже готову, стандартну команду input.
Приклад, як тільки інтерпретатор бачить команду
a=input()
він
1)
призупиняє виконання
програми;
2)
чекає, поки ми
натиснемо якісь алфавітно-цифрові клавіші (одну чи декілька) та для
підтвердження введення натиснемо Enter;
3)
змінна а набуває введеного значення (тобто у пам'яті комп'ютера виділяється місце для
введеного значення і змінна а вказує на це місце).
Більш складний вигляд команди
введення може бути, наприклад, таким:
a=input('vvedit a')
При цьому на екран видається
повідомлення
vvedit a
далі команда виконується як у попередньому прикладі (пункти
1-3).
Взагалі у дужках може бути який
завгодно текст - навіть безглуздий, але зазвичай такий текст використовується
для повідомлення того, що треба ввести. Не буде помилкою написати:
a=input(5)
тоді на екрані висвітиться
5
далі команда виконується аналогічно попереднім.
Зверніть увагу, що 5 не
є значенням змінної а, а є лише повідомленням на екрані. При цьому, для виведення цифрового повідомлення лапки не
ставляться, для виведення текстового повідомлення воно обов'язково має бути в
лапках (одинарних чи подвійних).
Комментариев нет:
Отправить комментарий