Підготовка до 1 контрольної роботи

   Для того щоб вивести декілька вікон потрібно використати наступне:
  from tkinter import * 
    root1 = Tk() 
    root2 = Tk() 
    root1.after(500, root1.mainloop) 
    root2.mainloop()

   1.    Виконати завдання:
1.      Створіть пурпурове вікно з назвою «My name is» з рамкою за смаком та товщиною 20 пікселів.
2.      Розмістіть у ньому три тексти: на червоному тлі – Ваше прізвище, на жовтому – ім’я, на зеленому – по батькові. Не забудьте змінити колір, розмір та формат шрифту.
3.      Змініть розміри текстів так, щоб вони були однакового розміру. Задайте вид рамки та товщину кожного тексту.
4.      Змініть властивості текстів так, щоб при розтягуванні вікна тексти займали положення посередині.

Додатково:
Допишіть програму так, щоб вона створювала ЩЕ й друге вікно з назвою "I study in ... ". Розташуйте у ньому текст з вказівкою класу, у якому навчаєтесь. Задайте колір, розмір та вид рамки на власний смак.

   2.     Виконати завдання:
    Побудувати полотно на якому буде розміщено деякі геометричні фігури, а також кнопки які їх зможуть видаляти.
   Для того щоб побудувати полотно на якому будемо розміщувати фігури використовують:

    from Tkinter import * # Підключаємо модуль Tkinter у нашому додатку
  root = Tk() # Створюємо головне вікно
  canvas = Canvas(root, width=300, height=300) # Створюємо полотно розміром 300х300
  canvas.pack() # Відображаємо полотно у вікні
  root.mainloop() # Створюємо постійне відображення вікна

 Тепер перейдемо до створення геометричних фігур: 
 1. Створюємо коло:
  circle = canvas.create_oval(10,10,290,290, fill="blue")   
   2. Створюємо ромб:
  diamond = canvas.create_polygon(150,10,10,150,150,290,290,150, fill="red") 
   3. Створюємо квадрат:
  square = canvas.create_rectangle(80,80,220,220, fill="green") 
   4. Вставимо текст (!КООРДИНАТИ ЗАДАЮТЬСЯ ВІД ЦЕНТРУ ТЕКСТА):
  text = canvas.create_text(150,150, text="Tkinter canvas", fill="purple", font=("Helvectica", "16"))
  
  Отже, кінцевий код прийме вигляд:
from Tkinter import *
root = Tk()
canvas = Canvas(root, width=300, height=300)
canvas.pack(fill=BOTH)
circle = canvas.create_oval(10,10,290,290, fill="#00f")
diamond = canvas.create_polygon(150,10,10,150,150,290,290,150, fill="red")
square = canvas.create_rectangle(80,80,220,220, fill="green")
text = canvas.create_text(150,150, text="Tkinter canvas", fill="purple", font=("Helvectica", "16"))
root.mainloop()
 

   

  Для видалення елементів з полотна використовують canvas.delete наприклад:
 canvas.delete(square)
 canvas.delete(text) 

  Є метод destroy, який ніби знищує об'єкт. Ми хочемо застосувати його для вікна root, отже у коді програми буде:   
root.destroy()
  Таким чином додаючи або видаляючи елементи з полотна, Ви можете створювати біль складну та точну взаємодію користувача з додатком. Canvas має багато налаштувань і дає можливість маніпулювати над об'єктами на більш складному рівні. Наприклад, так:
   # coding: utf-8
from Tkinter import *
import time
def deltext():
    canvas.delete(text)
def delsq():
    canvas.delete(square)
root = Tk()
btn1 = Button(root, text="Удалить надпись", command=deltext)
btn1.pack()
btn2 = Button(root, text="Удалить квадрат", command=delsq)
btn2.pack()
canvas = Canvas(root, width=300, height=300)
canvas.pack(fill=BOTH)
circle = canvas.create_oval(0,0,300,300, fill="blue")
diamond = canvas.create_polygon(150,0,0,150,150,300,300,150, fill="red")
square = canvas.create_rectangle(75,75,225,225, fill="green")
text = canvas.create_text(150,150, text="Tkinter canvas", fill="purple", 
        font=("Helvectica", "16"))
root.mainloop()

Комментариев нет:

Отправить комментарий